niedziela, 31 maja 2015

Kocyk mata do zabawy




Na wstępie przypominam o losowaniu, do którego można się jeszcze zgłaszać do jutra do północy.
KLIK lub KLIK
Jeśli jeszcze nie wiecie to pałam miłością do patchworków. Domyślić się można było po mojej narzucie w sypialni, pisałam o tym TUTAJ
Wszędzie można znaleźć pełno kocyków z minky, ale wszystkie są do siebie podobne i może mieć takie każdy, postanowiłam zaprojektować dla Alicji coś czego nie ma nikt :) Cały czas chodziło za mną, aby uszyć dla Alicji coś w tym stylu i tak powstała mata do zabawy/kocyk. Wszyscy, którzy mnie śledzą na Instagramie mogli podejrzeć w jakich mniej więcej kolorach będę szyć patchwork, a taki jest efekt końcowy (najpierw trwało testowanie i ostatecznie modelce kocyk przypasował):










Kocyk ma wymiary 105cm x 140cm i jest dwustronny. Na lato za ciepły, bo wypełniony ociepliną o grubości 2cm dlatego na razie nam służy jako mata do zabawy, ale na jesienne i zimowe wieczory/noce będzie w sam raz :)

Złapałam bakcyla na te kocyki i szycie ich sprawia mi ogromną frajdę, dlatego na jednym się nie skończy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz