piątek, 29 maja 2015

Czapy i opaski na słodziakach :)




Jakiś czas temu prezentowałam Wam czapki i opaski, które uszyłam. Konkurs, gdzie można takie wygrać jeszcze trwa! TUTAJ lub TUTAJ
Kilka znajomych dziewczyn zdecydowało się zamówić u mnie nakrycie głowy i poniżej możecie zobaczyć efekty na cudnych modelach 

Jako pierwsza cudowna księżniczka o imieniu Emilia, znana jako Emi pięknie prezentuje opaskę w różnych pozach, jak na modelkę przystało 



Tutaj dwie czapy na przystojniakach Sylwku i Sebie. Widać, że braterska miłość kwitnie od kołyski 




Kolejny przystojniak to Antoś, znany jako Tonik. Prezentuje dumnie czapę na maminych rękach. 



Mam nadzieję, że mali "klienci" są zadowoleni i nakrycia głowy będą im służyć długo, a ja zabieram się teraz za kolejne projekty w wolnym czasie, kiedy Alicja idzie na drzemkę :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz