piątek, 26 września 2014

Ramki do pokoju dziecięcego

Ramki otrzymałam w prezencie od teściowej wraz z pozostałą wyprawką dla jeszcze nienarodzonego potomka :)






Każda była inna i do siebie nie bardzo pasowały.
Jako, że wizję pokoiku dla oczekiwanej córci już mam, pozostało dopasować ramki do powstającego stylu pomieszczenia. 
Oczywiście "serce" ramek jak najbardziej odpowiada stylowi i mojemu gustowi pozostało dopasować ramki zarówno do siebie nawzajem jak i pokoiku dla dziecka.
Zaczęłam, od zdjęcia warstwy lakieru/farby i innych tajemniczych rzeczy z ramek oraz zmatowienia wierzchniej warstwy. Niestety zapomniałam o zdjęciach i tylko jedna ramka w wersji roboczej została uwieczniona :(


Kolejny krok to nałożenie docelowej farby, co miało być najprzyjemniejszym krokiem, a niestety okazało się tym najbardziej skomplikowanym. 
Po pierwsze- musiałam sobie poradzić z posiadanymi pędzlami bez zakupu nowych narzędzi, co nie dało wymarzonego efektu.
Po drugie- na każdej ramce lakier był inny, na jednej szlifowanie poszło super, z drugiej prawie nie dało się go ściągnąć był tak głęboko w drewnie, przez co każda ramka w wersji "surowej" miała inny kolor i obawiałam się o pokrycie ich nową farbą i tego, że nie będą wyglądać jednakowo.


Nie mniej jednak z efektu końcowego jestem zadowolona.




Teraz pozostało skończyć pokój dziecięcy i znaleźć dla nich miejsce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz